Svar på frågestunden

Fråga: Do you love me kk ? ;$

Svar
: Yes i love you (:

Fråga: Hej hej , känner du någon annan som heter madde . Och tycker du ja e snäll !? <3

Svar:
Ja, jag känner många som heter madde, du är skit snäll :)

Fråga: Är du singel !?

Svar:
Just nu ja, men har några på G.

Fråga: Vad har du för hårfärg igentligen, hur fixar du ditt hår?

Svar:
Typ mellanblont, Jag plattar håret varje dag plus lite annat ;)

Fråga: Vem är din bvän ?

Svar:
Har många.

Fråga: varför vad du så jävla du mot ellinor? varför sluta ni va bästakompisar? saknar du henne? hur lång e du?

Svar
: Diskuterar inte sånt öppet, Vi sluta va kompiar för vi börja bråka. Ja, jag saknar henne.
Vet inte jag mäter mig alldrig.

Fråga: Hur ser ditt rum ut??? XD

Svar:
Inget märkvärdigt, stor säng, skrivbord, sofa, 2 garderober, en tv, 2 datorer. *host*

Fråga: Kommer du köpa nått i London. Har du nått djur <3

Svar
: Aa jag kommer nog köpa converse*. Haha kul att du frågar, jag har en katt :)

Fråga: Älskling idag när vi sover hos dig ( som vanligt ) ska vi mysa då ? ;$$$
love yah.

Svar: Aa vi ska mysa hela kvällen ;§

Fråga: hur mkt pengar får du varje månad ??????<3

Svar: får 800:- i månaden, plus andra pengar till speciella saker.

Fråga: Vem älskar du mest? Är du på g med någon ? Bor du i lägenhet, villa , raduhs? Har du en studsmatta? Har du en brorsa eller syster ? Är du bortskämd ? Varför är du så söt ? Varför älskar jag dig ? Det här är vår hemlighet ? 

Svar: Jag äslkar många, Aa det är jag. Villa är det som gäller. Yep jag har en studsmatta. En bror. Enligt dom flesta så är jag jävligt bortskämd ;), Jag är naturligt söt (A). Därför du är kär ;§. Haha aa det är det.

Fråga: Passar ditt svarta linne som jag har på mig just nu på mig ? (: <3333333333333333333333

Svar: A det är skit fint gmus ! (L)

Det var alla för den här gången, och om ni inte han fråga nån fråga så kan ni önska en till frågestund ;)
Hörs nu ska jag va social med Amanda.
Hon slaggar här ikväll, skriver mer senare (:


Kommentarer

Kommenteras här:

Du heter ?:
Remeber ?

Din blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0