Sorry'

Förlåt att jag inte bloggat sen jag kom hem från Grinda men jag har mycket att göra förstår ni.
Vi hade skit kul där ! Eller iallafall på lördagen. Jag kan ju inte beräta allt som hände men lite.
Vi var ute hela dan och hade vatten krig fast jag Elsa och Amanda var bara med typ i en kvart ;)
Och jag tog mitt första dopp ! (nästan, till magen)  Men det var skit kallt. Och jag och amanda gick vilse i skogen och vi hade inga skor...Dålig ide ! Vi hade skit ont sen. Vi grillade och satt vid brasan och massa sånt.
Vi var typ vakna till 5 halv 6. Sen på söndagen regna det bara *fan*
Aja men nu ligger jag hemma i soffan, Jag är skit trött ich typ förkyld :(
Lägger in några bilder från grinda också.


Amanda, Elsa och jag (L)


Galnaste Brudarna !

Proffsbild som Elsa tog


Amanda och Elsa, och jag och Erika som sitter ner :)


Läger elden..


Jag och Amanda på bryggan (diggar utsikten)


Jag och amanda i Båten =)


Kommentarer
Skrivet av Jossan

Söta bilder! :)

2010-05-26 @ 21:18:36
Skrivet av A

blogga din tönt :D fíinaste bilderna bre

2010-05-28 @ 19:17:30
URL: http://amandafn.blogg.se/

Kommenteras här:

Du heter ?:
Remeber ?

Din blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0