London Next !

Drev, Men seriöst vet ni vad jag kom på eller ?
Min skola är så grymt bra så dom låter oss åka till London i 3 dagar :)
Vi åker om 21 dagar om jag räknat rätt ;)
Alla i min klass och pararel klass ska åka, jag berättar lite kort om resan...
Vi åker på en fredag, det går ett tidigt och ett sent flyg ( jag åker i det sena som går 11:30 tror jag )
När vi kommer fram ska vi åka buss eller nått till vårt hotell, Och typ chilla där sen.
Dom andra dagarna ska vi kolla på olika grejer typ Big Ben, Madamme Tusaude*
Men iallafall Kom ihåg att ni fortfarande kan skriva frågor på frågestunden.
kommer svara på alla fråger senare idag,



Ni får gärna göra sånna där bilder om mig och london :)
Dom sickar ni till [email protected]
Byebye

Kommentarer

Kommenteras här:

Du heter ?:
Remeber ?

Din blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0