Veckans låt

Hej bloggen !
Right now sitter jag och lysnar på music vilket påminde mig om att blogga lite.
Är skit hungrig nu, idag åt jag ingen lunch för jag och elsa satt inne på toan och gjorde matte läxan på rasten..haha.
Efter skolan skulle jah, elsa nathalie och linn träffa några killar bland annat allexander linderstam och martin eriksson.
Men så blev det inte så vi tagga hem till linn och bakade till bb och lite sånt.
Och bb är big buisnis de e nått skit vi har i skolan :)
Amanda stack till Alvik för att träffa någon David eller Daniel.
Men det visade sig att det var ett strot misstag för det var inte kul... :(
Men imorn får jag och amanda vara med varan :)
Inte så mycket att skriva nu,
Hörs imorn eller senare ikväll
BB lovers,

 


Lägger in en bild på mig själv för en gång skull ;)


Kommentarer

Kommenteras här:

Du heter ?:
Remeber ?

Din blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0