Godmorgon

Godmorgon på er !
Ligger just nu i min säng men 2 täcken, 1 överkast, 8 kuddar och min käre laptop*.
Det är ju så jäkla kallt ute, jag tror jag dör O.o
Men det finns en sak som räddar mig!
Jag pallade mig upp ur sängen och gjorde varm choklad åt mig själv.
Och jag tog kort på den så ni kan bli lite aven sjuka kanske :D
Enligt min temp på datan så är det -4 g.
Ush och fy!
Längtar till sommar sjukt mycket !
Och juste såg ni på nyheterna igår? det gjorte jag och då sa dom att ett stort oväder skulle dra in över Sverige idag.
Det hade tydligen redan varit i Portugal* Spanien och Frankrike och människor hade fått klättra upp på taket och suttit där i 4-5 timmar för att överleva vatten mängderna! :O
Nu ska jag sova vidare puss på er.


Kommentarer

Kommenteras här:

Du heter ?:
Remeber ?

Din blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0