VIDEOINLÄGG

Hanna har inte bloggat på 100 år, jag är lite besviken på henne .. Men jag bloggar här istället, najs va ? Jag hanna och linn ska snart dra till lidl och köpa lite saker och sen ska vi till parken och sola =) Dagens outfit för alla är shorts och linnen, åhh sommar , love love love. Ikväll ska vi till vår fröken som undervisar i engelska och so, vi ska äta middag där, alla 6or i våran skola ska dit. Booring men det är sista veckan med dom, så synd. Lägger in ett videoinlägg jag gjorde för några minuter sen, jag är dunder förskyld och hes så jag låter helt sajk ;) Videoklippet gick inte att ladda upp på videofy så vi var tvungna att ladda upp den på youtube. N J U T !


Kommentarer

Kommenteras här:

Du heter ?:
Remeber ?

Din blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0