Vad tycker ni ?

Nu är det snart dags att färga håret igen. Men jag vet inte vilken färg jag vill ha !?
Brun iallafall, anledningen till att jag vill färga nu är att man vill ju se snygg ut i sommar =)
Och min naturliga hårfärg ser helt sajk ut på mig. Den är typ grå/grön med lite blont i, Uew..
Den kan vara snygg på andra men inte på mig !
Vad tycker ni att jag ska färga till ?

Här är några förslag..


Typ vanlig mörkbrun


Svart brun ?


Svart eller nått

Skriv vad ni tycker, tack i förskott =)


Kommentarer
Skrivet av Madde <33

ja tycker den sista elr den första :) <3

2010-06-04 @ 18:29:49
URL: http://maddis.bloggagratis.se
Skrivet av Lena

asså jag tycker du ska färga det till blont.. eftersom brun är mer till vintern..

2010-06-04 @ 22:06:55
Skrivet av Anonym

Första var snyggast ;)

2010-06-06 @ 20:41:58

Kommenteras här:

Du heter ?:
Remeber ?

Din blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0