Oups..

Nu har jag inte bloggat på en vecka typ..
Sry för det man jag hade inte tid för i senaste inläggen skrev jag ju att jag var i kista och det var jag, men efter det så åkte Jag till Gävle :)
Mitt landställe ligger där förstår ni.
Och jag firade midsommar där med några andra också, bland annat Linn.
Sen skulle dom som varit där coh firat med oss åka hem. Men linn ville stanna längre. fast vi fick inte plats i bilen..
Men då bestämmde vi att vi kunde ta tåget hem istället.
Och det gjorde vi, fast vi åkte villse så istället för 90 minuter tog det 3 timmar att åka hem -.- ?
Denna vecka kommer jag inte vara hemma på dagarna för jag är på läger men på kvällarna kan jag försöka :)
Nu har jag en del att berätta för er så det blir mycket bloggning =)
Bye så länge ;)


Kommentarer

Kommenteras här:

Du heter ?:
Remeber ?

Din blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0