teather och kändis!

Hej kära läsare!
I helgen så var jag inne i stan och kollade på musikalen "grees" (eller hur den nu stavas)
Den var faktist jätte bra, jag hade alldrig trott, men jag blev ganske överaskad.
Jag såg den på göta lejon i södermalm.
Men det roliga var ju att i den 25 minuters långa pausen såg jag att Robert Gustavsson var där!
Jag tycker själv att han är sjukt rolig och älskar hans repliker.
Jag gick fram till honom och tänkt fråga om nån kunde ta ett kort på oss (så att ni läsare kunde se) men jag hade ju glömt kameran hemma!
faan asså! men jag fck en kram av honom ändå så ingen skada skedd... elr vad man nu säger ...
men just nu är jag sjuk -.- mycket segt.
Och juste, det känns lite töntigt att säga förlåt men ville bara säga att jag ska försöka skriva lite oftare än vad jag gjort senatse tiden.
sorry for that!
nu ska jag laga nån lunch till mig själv.
hörs sen ,hugs and kisses!


Kommentarer

Kommenteras här:

Du heter ?:
Remeber ?

Din blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0