Beroende !

hejhej bloggen !
Jag måste erkänna en sak..
Jag är besatt av magrutor!
det är det sexigast hos en kille, igår kväll fick jag se 3 olika magar.
Och nu har jag blivit beroende igen.
Jag kan vara busig och säga vilka jag såg.
Nr 1. Joshuas han hade 6-pack.
Nr 2. Sebastians han hade också 6-pack.
Nr 3. Filips han hade också 6-pack eller 8-pack.
Fyfan vad snyggt det är, men tyck nu inte att jag är patetisk som sitter och skriver om magrutor.
Jag skulle faktiskt skriva om Mig och Amanda Åkesson.
Det är så att vi slagga hos mig igår.
Planerna var först att vi skulle träffa Tim, hans kompis, joshua och sebbe men så blev det ej.
Och vill bara be om ursäkt för dålig uppdatering senste tiden.
Jag ska faktiskt se till så att jag får tid till att blogga.
Sorry för det.
Och juste jävlar Jag, Linn, Nathalie och Amanda var på Club cave som sagt,
Och vi ägde skiten ur alla för faan.
Seriöst ni skulle sett oss.
Vi knäcker genom vind och vatten eller vad man nu säger :/
Men nu ska jag käka!
Skriver mer sen.
/Puss Hanna

Joshua och Sebbes Magrutor
(dålig bild såg mer i verkligheten ;) )



Joshua! :D


Filip, tyvärr ingen bild på hans mage men men :/


Amanda Darling !


Kommentarer
Skrivet av Nathalie

Amanda <3 Snygg mage Hanna bby! <3 och vi ägde Club Cave asså, Ingen är så bra som vi! Vi fyra går tsm på nästa oxå :) <33

2010-02-21 @ 20:49:33
Skrivet av amanda

Så jävla underbara älskling, love usss !

2010-02-25 @ 08:05:02
URL: http://amandafn.blogg.se/
Skrivet av Hanna Larsson

ofc<3

2010-03-01 @ 10:11:07
URL: http://hannasl.blogg.se/

Kommenteras här:

Du heter ?:
Remeber ?

Din blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0