Love it !

Jag satt och kolla igenom min blogg och såg hur fin min header är !
Stort tack till Elsa som gjorde den.
Ta det inte som skryt men jag är jävligt nöjd med den, och det kanske gör att jag bloggar mer ;)
Vem vet. Idag blir det en trist dag, ska först städa rummet för det ser ut som ett helvete.
Sen ska jag olja altanen för jag är skyldig farsan penger så jag jobbar istället för att ge han penger.
Jag är pank nu förstår ni (A)
Aja nu ska jag dra ut en kortis och träffa " X ".
Nu blir ni allt nyfikna :)
Höres  !


Gamal bild på mig..


Kommentarer
Skrivet av Amanda

hej skitunge, du ska berätta allt för mig sen ! :D

2010-04-25 @ 14:58:48
URL: http://amandafn.blogg.se/
Skrivet av Hanna

ofc snorunge !

Älskar dig hjärtat :love:

2010-04-25 @ 17:26:45
URL: http://hannasl.blogg.se/
Skrivet av DanneDinBästa<3

Aah till mej me x]

2010-04-25 @ 21:03:07
Skrivet av Hanna

självklart danne ;)

2010-04-29 @ 21:31:49

Kommenteras här:

Du heter ?:
Remeber ?

Din blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0