Hanna ♥ Hårfärg

Tjaow alla !
Ikväll så ska jag färga håret ! Vad tycker ni om det ?
Mörkbrunt blir det, gissa vilken färg det blir ???
Jag hatar min naturliga färg den är typ mellan blond kan man säga och så har jah lockigt hår :o
Uew !
Lägger in bilder på hur det blev senare.
Amanda Linn och Elsa slaggar förmodligen hos mig ikväll.
Ska försöka ta många bilder kväll för er skull (A)
Här kommer lite bilder på saker jag köpt, och bilder från dagen !


Svarta tygskor..


Svarta ballerina


På donken idag.



På buss platsen.


Köpte lite grejer på lidl innan vi åkte till spånga station.


Kommentarer
Skrivet av linn

hah smart att säga vilken färg det blir och sen säga gissa :O

fast det blev ju faktist väldigt fint :$

2010-04-18 @ 16:57:29
Skrivet av Hanna Larsson

Haha Linn skulle bara se om ni var med ;)

Men tack sötnos (L)

2010-04-18 @ 17:11:14
URL: http://hannasl.blogg.se/

Kommenteras här:

Du heter ?:
Remeber ?

Din blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0