Ben & Jerry time

Tjaow bloggen,
Kom nyss hem efter att ha varit och handlat -.-'
Jag fick en ben & jerry glass !
Dom är sjukt goda, tog min favvo smak "Chocolate Fudge Brownie"
Vilken är din favvo smak ?
Haha nä jag drev, köpte lite andra grejer också men jag årkade inte ta kort på dom så det belv bara på glassen.
Men det kanske kommer mer sen :)
Jag skulle igentligen vara med Amanda idag men jag är tvungen att plugga,
Sista dagen på lovet, fuck det har gått grymt snappt ! :O
Ska äta lunch och glass nu puss !


Hörs !


Kommentarer
Skrivet av Fred

Har du tagit bilden? :o

2010-04-18 @ 16:35:01
Skrivet av Hanna Larsson

A, jag vet visst ser den proffsig ut ! :)

2010-04-18 @ 18:06:59
URL: http://hannasl.blogg.se/

Kommenteras här:

Du heter ?:
Remeber ?

Din blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0